En dan komt er ineens geen geld meer uit de muur.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dico Reijneveld - WaarBenJij.nu En dan komt er ineens geen geld meer uit de muur.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dico Reijneveld - WaarBenJij.nu

En dan komt er ineens geen geld meer uit de muur..

Door: DicoReizen

Blijf op de hoogte en volg Dico

14 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

En toen gebeurde het.. Toen ik in Israel weer eens een paar centjes uit de muur wilde halen, was er uiteindelijk toch een eind gekomen aan deze onuitputtelijke geldboom!
Ik zat op dat moment gelukkig bij mensen in huis, dus had niet direct een probleem, maar toch! Ik wist dat het er aan zat te komen maar niet nu al... Ik was van plan per boot terug naar europa te varen maar na 2 dagen rondjes lopen door de haven bleek het niet het seizoen te zijn om van Israel naar europa te varen vanwege stormen enzo op de middelandse zee. En ik dacht nog wel dat zeelui niet van die mietjes waren maarja..
Nu dan toch maar een beetje valsspelen en per vliegtuig over de grote plas heenvliegen! Dat koste maar hondert euro`tjes dus dat viel mee:)
Alleen nu had ik nog 200 euro om thuis te komen!
Moet wel lukken dacht ik dus kocht ik eerst maar ff een treinkaartje voor 50 euro waarmee je voor 5 dagen gratis alle treinen in de Balkan kan gebruiken!! Super! Ik pakte elke nacht een nachttrein zodat ik geen kosten voor hotel hoefde te maken..
Helaas ben ik er gister achter gekomen dat er ook een nadeel aan nachttreinen zit; namelijk dat als je slaapt mensen die snachts liever andere dingen doen dan hun gang kunnen gaan. Zo heeft een of andere (ser)vieze homo mijn laatste centjes afgepakt toen ik lekker in dromenland lag:(
Tja dus nu is de uitdaging nog iets groter geworden:P
Maar altijd blijven lachen natuurlijk!

Nou ik hoop toch wel binnen een week weer in Nederland te zijn, of ben ik nou te optimistiche?!

  • 14 Maart 2011 - 10:22

    Koen:

    ai, das nie zo mooi, ze moeten jou wel hebben he.. ach tis idd. een groter avontuur als je het nu haalt en anders was het geld ook weg bij thuiskomst!
    wie is die meneer met die baard!?

    ken wel merke da je effen nie in nederlant gewees bend...
    het is trouwens optimistisch zonder e:)

  • 14 Maart 2011 - 13:22

    Eef (van Marinus):

    Je kunt altijd nog gaan lopen? Mijn oom is ooit eens gaan fietsen naar Italie. Leuke uitdaging voor je.

  • 14 Maart 2011 - 13:48

    Gerard & Ellen:

    Hey Dico,

    Leuke reisverslagen! Wij vliegen morgenvoroeg naar Europa en zo te lezen zijn we eerder thuis dan jij ;-)

    Goede reis nog en fijne thuiskomst!

    Gerard en Ellen (van Siem Reap, Cambodja)

  • 14 Maart 2011 - 22:50

    Mereke Reijneveld:

    Domboooooo!!
    Ouwe zwerver, slaap dan ook met zulke dingen bij je.......en slaap niet op de meest bizarre plaatsen.......
    Als je niks meer heb kan je altijd je mondharmonica nog verkopen!! hihi
    lekker rustig voor mij, als je weer thuis bent......... dag liefie, de groeten van je moe x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dico

Dico's Avonturen;)

Actief sinds 15 Maart 2010
Verslag gelezen: 5798
Totaal aantal bezoekers 51922

Voorgaande reizen:

25 September 2010 - 27 Maart 2011

Wereldreis

04 Februari 2008 - 05 Mei 2008

Stage in de VS

02 Juni 2005 - 02 Juli 2005

Mijn eerste reis naar Amerika

Landen bezocht: